Personas y Ciudad

Teléfono: +34 965 939 625

OCUPACIÓ
OCUPACIÓ

Benvinguts a la pàgina de treball de Personas y Ciudad, S.A.U.

Formar part d’aquesta empresa pública vol dir pertànyer a un col·lectiu professional compromès amb el nostre municipi, però sobretot amb les persones. Si t’identifiques amb nosaltres i vols unir-te al nostre equip, volem conèixer-te.

Normativa per a la Contractació de Personal

CARACTERÍSTIQUES GENERALS

Els contractes en llocs de treball de l’empresa per cobrir baixes, vacances, excedències, etc., es realitzaran després de seleccionar entre els sol·licitants existents que hi hagi a cada moment. La possibilitat de presentació de sol·licituds docupació està permanentment oberta.

REQUISITS

  • Tenir la nacionalitat espanyola o ser ciutadà de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells altres estats en què sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. O bé persones estrangeres que es trobin en situació legal a Espanya, sent titulars de documentació que els habiliti per residir i poder accedir sense límits al mercat laboral.
  • Tindre complits divuit anys.
  • Estar en possessió de la titulació corresponent per a cada categoria:
  • NETEJA MUNICIPAL: no s'exigeix ​​formació específica.
  • SAD I DEPENDÈNCIA:
  • Cicle formatiu de grau mitjà d'atenció a persones en situació de dependència.
  • O certificat de professionalitat d'atenció Sociosanitària a Persones al Domicili.
  • O qualificació professional obtinguda mitjançant reconeixement de la competència professional adquirida per experiència laboral i/o formació no formal.
  • No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions en els llocs respectius.

REQUISITS

  • Currículum Vitae.
  • Formulari de sol·licitud docupació.

CARACTERÍSTIQUES GENERALS

Procediment de contractació.

La valoració i elecció de la persona a contractar es realitza exclusivament pel coordinador de cada servei (SAD, Dependència, Neteja, etc.), qui n’és el responsable directe.

En cas d’existir una vacant, el coordinador contacta amb sol·licitants integrants de les borses, valorant:

  • Disponibilitat i actitud.
  • Aptitud i coneixement de lactivitat.
  • Experiència laboral en l'activitat per a la qual se sol·licite ocupació o altres de similars o connexes.
  • Cursos homologats per organismes oficials, universitats o qualsevol administració pública, no requerits com a qualificació professional, però relacionats amb la categoria i les funcions del lloc.
  • Titulacions superiors a les exigides.

Després de l’entrevista, el coordinador escull una persona; si aquesta rebutja, se’n tria una altra entre les entrevistades.

FUNCIONAMENT DE LA BORSA DE TREBALL

  • Hi ha de forma continuada dues borses de treball: una per a SAD i Dependència i una altra per a Neteja.
  • El termini per a la presentació de sol·licituds és permanentment obert.
  • Per a cada lloc es contactarà amb les persones inscrites a la borsa corresponent.
  • Notificació: totes les notificacions es practicaran únicament via e-mail o telefònica.
  • Una persona pot estar inscrita en diverses borses simultàniament.
  • Si una persona està inscrita en diverses borses i està contractada per una, no podrà optar a contracte de diferent categoria mentre duri el contracte vigent.
  • Per garantir la qualitat del servei prestat a l'ajuntament i persones dependents, es prioritzarà la contractació de personal ja format o amb experiència en serveis idèntics o la pròpia empresa. En el cas de contractes temporals, el treballador pot encadenar contractes fins a assolir els límits legals a la contractació temporal.
  • Causes d'exclusió de les borses:
  • Per falsedat: la consignació de dades falses o la falsedat de documentació aportada pels sol·licitants comportarà l'exclusió de la borsa corresponent.
  • L'informe desfavorable del coordinador sobre un empleat suposarà l'exclusió definitiva de la borsa.