QUI ÉS EL RESPONSABLE DEL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?
• RESPONSABLE DEL TRACTAMENT de les vostres dades és: PERSONAS Y CIUDAD, SAU
• CIF: A53531323
• Adreça Postal: C/Clara de Campoamor 5, 03550, Sant Joan d’Alacant,Alacant
• Correu electrònic: dpo@personasyciudad.es
QUIN TIPUS DE DADES TRACTEM?
Depenent dels productes, serveis o funcionalitats dels quals vulgui gaudir a cada moment necessitarem tractar unes dades o altres. En general aquestes dades seran, segons el cas, les següents:
• Les vostres dades identificatives (Per exemple: El vostre nom, cognom, idioma, país des del qual interactueu amb nosaltres, dades de contacte, etc.)
• Dades de connexió, geolocalització i navegació (en cas que interactuï amb nosaltres des del mòbil, per exemple).
• Informació comercial si estigués subscrit a la nostra newsletter.
• Dades Curriculars: en els casos de sol·licitar perfils professionals per cobrir les nostres necessitats professionals. També es gestionen dades de candidatures espontànies.
• Dades sobre els seus gustos i preferències.
• Dades sobre iniciatives socials: en aquests casos, només demanem dades per poder contestar a sol·licituds d’informació sobre iniciatives socials (pe, lloguers socials, habitatge, etc.). Hi ha diverses iniciatives en marxa i, tenint en compte el principi de minimització de les dades, sempre sol·licitarem el nombre mínim de dades personals per complir les finalitats previstes.
IMPORTANT: es podran sol·licitar dades sensibles (p.e., pertinença a col·lectius vulnerables, salut), en els casos en què així s’exigís per a la concessió d’ajudes o prestació de determinats serveis de caràcter social (p.e., Servei d’Ajuda a Domicili – SAD).
Recordeu que, quan us demanem que ompliu les vostres dades personals per donar-vos accés a alguna funcionalitat o servei de la web, marcarem alguns camps com a obligatoris, ja que són dades que necessitem per poder prestar-vos el servei o donar-vos accés a la funcionalitat en qüestió.
Si us plau, tingueu en compte que, si decidiu no facilitar-nos aquestes dades, és possible que no pugueu completar el vostre registre com a usuari o que no pugueu gaudir d’aquests serveis o funcionalitats.
AMB QUINA FINALITAT TRACTEM LES SEVES DADES PERSONALS?
Depenent de com interactuï amb la nostra web, tractarem les seves dades personals per a les finalitats següents:
1. Per atendre les sol·licituds o peticions que faci a través dels diferents mitjans incorporats a la nostra web.
Només tractem les dades personals que siguin estrictament necessàries per gestionar o resoldre la vostra sol·licitud o petició.
2. Per a fins de màrqueting.
En la mesura que se subscrigui a la nostra Newsletter, les vostres dades personals seran utilitzades per a la remissió periòdica de butlletins informatius de l’empresa. Cal recordar que podeu donar-vos de baixa de la Newsletter, en qualsevol moment i sense cost, posant-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic del responsable de tractament o seguint les indicacions que us oferirem en cadascuna de les nostres comunicacions.
3. Per a la gestió del canal de denúncies.
Tractem les vostres dades per gestionar la vostra denúncia atorgant una protecció adequada davant de represàlies.
4. Per a la gestió de candidatures /processos de selecció
Tractem les vostres dades per gestionar la vostra participació en els processos de selecció de personal. Això inclou l’avaluació del perfil professional en funció de les vacants actuals o futures, la verificació de la informació aportada, la realització d’entrevistes, així com la comunicació necessària durant tot el procés de selecció.
5. Per a la gestió de xarxes socials
En el cas que ens segueixi o ens contacti a través de les diferents xarxes socials on estem presents, tractarem les dades que vostè ens proporcioni a través d’aquestes. amb l’única finalitat de donar resposta als vostres missatges o comentaris i la gestió de la nostra llista de contactes.
6. Anàlisi d’usabilitat i de qualitat per a la millora dels nostres serveis (Cookies)
Si accediu a la nostra Plataforma, us informem que tractarem les vostres dades de navegació per a finalitats analítiques i estadístiques, és a dir, per entendre la forma en què els usuaris interactuen amb la nostra Plataforma i així ser capaços d’introduir-hi millores. Així mateix, de vegades, realitzem accions i enquestes de qualitat destinades a conèixer el grau de satisfacció dels nostres clients i usuaris i detectar aquelles àrees en què podem millorar.
QUINA ÉS LA LEGITIMACIÓ PER AL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?
La base legal que ens permet tractar les vostres dades personals també depèn de la finalitat per a la qual les tractem, d’aquesta manera trobarem diferents bases legals en virtut de les finalitats següents:
1. Atenció sol·licituds dinformació.
La base legal per al tractament de les vostres dades és el consentiment informat per donar resposta a les consultes plantejades a través de la pàgina web, fet que suposa l’acceptació d’aquestes condicions per part de l’interessat.
2. Marketing.
La base legítima per tractar les seves dades amb finalitats de màrqueting és el consentiment que vostè presta.
3. Canal de denúncies.
La base de legitimació és:
• El compliment d‟una obligació legal.
• Quan es faci tractament de categories especials, el tractament és necessari per raons d’un interès públic essencial.
4. Per a la gestió de candidatures /processos de selecció
Aquest tractament es realitza en base al consentiment exprés.
5. Xarxes socials
La base de legitimació és el consentiment informat per donar resposta a les consultes plantejades a través de la xarxa social, així com el moment en què ens segueix i desitja forma part de la nostra llista de contactes.
6. Anàlisi d’usabilitat i de qualitat (Cookies)
La base de legitimació és el consentiment prestat a la nostra web per a la instal·lació de les cookies que consideri oportunes.
DURANT QUANT TEMPS CONSERVAREM LES SEVES DADES?
1. Sol·licitud dinformació.
Tractarem les vostres dades durant el temps que sigui necessari per atendre la vostra sol·licitud o petició i posteriorment 1 any.
2. Marketing
Tractarem les vostres dades fins que sol·liciteu la baixa o cancel·leu la vostra subscripció a la newsletter.
3. Canal de denúncies.
Les dades de qui formuli la comunicació i del personal empleat i tercers es conservaran al sistema de denúncies únicament durant el temps imprescindible per decidir sobre la procedència d’iniciar una investigació sobre els fets informats.
Si s’acredita que la informació facilitada o una part no és veraç, es procedirà a la seva immediata supressió des del moment en què es tingui constància d’aquesta circumstància, llevat que aquesta manca de veracitat pugui constituir un il·lícit penal, cas en què es guardarà la informació pel temps necessari durant el qual es tramiti el procediment judicial.
En tot cas, transcorreguts tres mesos des de la introducció de les dades, es suprimirà el sistema de denúncies, llevat que les dades siguin conservades per deixar evidència del funcionament del sistema.
4. Per a la gestió de candidatures /processos de selecció
Tractarem les vostres dades durant el temps que sigui necessari per a la finalitat indicada.
5. Xarxes socials
Tractarem les vostres dades durant el temps que sigui necessari per atendre la vostra sol·licitud o petició i mentre sigui seguidor del nostre perfil.
COMPPARTIREM LES SEVES DADES AMB TERCERS?
Les dades personals no seran cedides o comunicades a tercers, excepte: obligació legal, obtinguem el seu consentiment exprés o entenguem que hi ha un interès legítim per part nostra, que li serà degudament comunicat.
No obstant això, us informem que estem presents a les següents xarxes socials.: Facebook, LinkedIn, Twitter i YouTube, per mantenir els nostres seguidors informats respecte de les novetats i serveis de l’empresa.
Vostè pot accedir a aquestes xarxes socials de manera voluntària i mitjançant els enllaços disponibles a la pròpia pàgina web o accedint directament i pel seu compte des del navegador o app instal·lada.
Heu de saber que aquest lloc web no es fa responsable de l’ús de les dades que aquestes xarxes socials poden realitzar. Tot i això, quan aquestes dades es generin a la xarxa social i derivin d’una interacció amb el nostre compte oficial, serem coresponsables del tractament juntament amb la xarxa social.
Per poder consentir la nostra cessió des d’aquest lloc web i el tractament que es realitza de les vostres dades, heu de llegir detingudament la política de privadesa de la xarxa social a la qual voleu accedir:
• Facebook: https://es-es.facebook.com/privacy/explanation
• LinkedIn: https://es.linkedin.com/legal/privacy-policy
• Twitter: https://twitter.com/es/privacy
D’aquesta manera, abans de punxar als logos de les RR. SS. presents a la nostra pàgina web, pot informar-se i realitzar un redireccionament amb el coneixement previ del tractament de les seves dades i de manera voluntària.
Altres serveis tecnològics:
• WhatsApp: https://www.whatsapp.com/legal/updates/privacy-policy/?lang=es
• Companyies del Grup sobre la base legal de l’interès legítim
En les dades demanades a través del canal de denúncies, es poden comunicar dades a tercers quan sigui necessari per a l’adopció de mesures correctores a l’entitat o la tramitació dels procediments sancionadors o penals que, si escau, siguin procedents.
QUINES SÓN ELS SEUS DRETS QUAN ENS FACILITA LES SEVES DADES?
Ens comprometem a respectar la confidencialitat de les vostres dades personals ia garantir-vos l’exercici dels vostres drets.
Podrà exercitar-los sense cap cost remetent-nos un correu electrònic a la nostra adreça dpo@personasyciudad.es , simplement indicant-nos el motiu de la seva sol·licitud i el dret que vol exercitar.
En cas que ho considerem necessari per poder-lo identificar, podrem sol·licitar-li còpia d’un document acreditatiu de la seva identitat. En particular, independentment de la finalitat o la base legal en virtut de la que tractem les vostres dades, vostè té dret a:
Demanar-nos accés a les seves dades de què disposem.
Demanar-nos que rectifiquem les dades de què ja disposem. Tingueu en compte que, en facilitar-nos activament les vostres dades personals per qualsevol via, garanteix que són certes i exactes i es comprometes a notificar-nos qualsevol canvi o modificació dels mateixos.
Demanar-nos que suprimim les seves dades en la mesura que ja no siguin necessàries per a la finalitat per als que necessitem tractar-los segons t’hem informat amb anterioritat, o que ja no comptem amb legitimació per fer-ho.
Demanar-nos que limitem el tractament de les seves dades, cosa que suposa que en determinats casos ens pugui sol·licitar que suspenguem temporalment el tractament de les dades o que les conservem més enllà del temps necessari quan puguis necessitar-ho. Si ens heu proporcionat el vostre consentiment per al tractament de les vostres dades per a qualsevol finalitat, també teniu dret a retirar-lo en qualsevol moment.
Rebre aquelles dades personals que l’incumbeixin i que ens hagi facilitat, en un format estructurat, d’ús comú i lectura mecànica, així com transmetre’ls a un altre responsable del tractament.
D’altra banda, quan el tractament de les vostres dades estigui basat en el nostre interès legítim, també tindreu dret a oposar-vos al tractament de les vostres dades.
Finalment, us informem del vostre dret a presentar una reclamació davant l’autoritat de control en matèria de protecció de dades pertinent, en particular, davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades https://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-ides-idphp.php
CANVIS A LA POLÍTICA DE PRIVACITAT.
És possible que modifiquem la informació continguda en aquesta Política de Privadesa quan ho estimem convenient. En cas que ho fem, li ho notificarem per diferents vies a través de la Plataforma, o fins i tot li ho comunicarem a la seva adreça de correu electrònic quan el canvi en qüestió sigui significatiu envers la seva privadesa, de manera que pugui revisar els canvis, valorar-los i, si escau, oposar-se o donar-se de baixa en algun servei o funcionalitat.
INFORMACIÓ SOBRE COOKIES
Utilitzem cookies i dispositius similars per facilitar la seva navegació a la Plataforma, conèixer com interactua amb nosaltres i, en determinats casos, poder mostrar publicitat en funció dels seus hàbits de navegació. Si us plau, llegiu la nostra Política de Cookies per conèixer amb més detall les cookies i dispositius similars que usem, la seva finalitat i altra informació d’interès.
Entrada en vigor: 3 de maig de 2023
Qui som
A PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U. hem actualitzat la nostra Política de Privadesa perquè sigui d’acord amb la nova reglamentació, tant europea (Reglament 2016/679), com nacional (L.O. 3/2018). Les nostres dades de contacte, com a Responsable del Tractament de les dades que demanem a través de la nostra Web i dels nostres perfils a les diferents xarxes socials són les següents:
Raó Social: PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U.
CIF: A-53531323
Adreça: C/Clara de Campoamor 5, Sant Joan d’Alacant, Alacant
Quines dades recollim
Les dades que ens faciliten els usuaris de la nostra Web o de les diferents xarxes socials on mantenim un perfil professional, poden respondre a diferents necessitats, totes fàcilment identificables en funció del context. Per exemple: si un usuari omple un formulari de contacte i/o participa en un determinat esdeveniment, evidentment, les seves dades seran utilitzades per a aquestes finalitats i per mantenir-lo informat, posteriorment, de les eventuals novetats relacionades amb els nostres serveis i/o esdeveniment. En cap cas, recollim més dades de les estrictament necessàries per al compliment de les finalitats expressades en cada moment. Generalment, sempre ens limitarem a demanar els següents tipus de dades:
- Identificatius: nom, cognoms, adreça de correu electrònic i telèfon de contacte;
- Dades relatives a navegació o gustos: per exemple, en alguns casos, utilitzarem les dades expressades a “likes” o similars, per valorar el grau d’acceptació de les nostres iniciatives. De la mateixa manera, en alguns casos, us demanarem que ens digueu com ens heu conegut. En tot cas, aquest tipus de dades mai no seran necessàries per als casos en què l’usuari simplement navegui per la nostra Web, ompliu un formulari de contacte o visiteu els nostres perfils a Xarxes Socials. Sempre que les mesures tècniques ho permetin, l’usuari trobarà sempre un link a la nostra Política de Privadesa;
- Dades Curriculars: en els casos de sol·licitar perfils professionals per cobrir les nostres necessitats professionals. També acceptem candidatures espontànies;
- Dades sobre iniciatives socials: en aquests casos, només demanem dades per poder contestar a sol·licituds d’informació sobre iniciatives socials (pe, lloguers socials, habitatge, etc.). Hi ha diverses iniciatives en marxa i, tenint en compte el principi de minimització de les dades, sempre sol·licitarem el nombre mínim de dades personals per complir les finalitats previstes.
- IMPORTANT: es podran sol·licitar dades sensibles (p.e., pertinença a col·lectius vulnerables, salut), en els casos en què així s’exigís per a la concessió d’ajudes o prestació de determinats serveis de caràcter social (p.e., Servei d’Ajuda a Domicili – SAD).
Per a quines finalitats tractem/usem les dades personals
Les finalitats per a les quals demanem les dades personals dels usuaris de la nostra Web i de les Xarxes Socials sempre seran manifestades de forma clara i transparent. Per exemple: en el cas de formularis de contacte, les dades seran tractades exclusivament per atendre les sol·licituds d’informació i mantenir informat l’interessat sobre activitats futures, serveis i productes relacionats amb la vostra petició. En tot cas, en qualsevol moment i sempre de forma gratuïta, l’interessat podrà exercir qualsevol dels drets previstos a la legislació vigent (veure infra), a través d’un simple email dirigit a dpo@personasyciudad.es.
En els casos en què PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U. voldria utilitzar les seves dades per a més duna finalitat, sempre demanarà el consentiment per a cadascuna. Exemple: l’usuari quedarà lliure de prestar el seu consentiment per a la participació a una promoció d’uns serveis lligats a una estacionalitat determinada (estiu), optant (o no) per a la participació a una promoció o newsletter que tingui una periodicitat diferent i/o continuada en el temps. En cap cas, l’entitat obligarà a prestar un consentiment vinculat o en bloc: els nostres usuaris sempre poden triar en qualsevol moment quina informació rebre, com i quan.
Més detalls sobre les finalitats per a les quals s’utilitzen les dades personals:
- Proporcionar-vos informació relacionada amb els serveis que ofereix la nostra empresa i que es detallen en aquest lloc web i que podrien incloure serveis professionals en l’àmbit dels Serveis Socials (p.e., Servei d’Ajuda Domiciliària);
- Enviar per correu electrònic i/o postal les notícies i novetats sobre la nostra entitat, així com les actualitzacions del nostre catàleg de serveis;
- Canalitzar les sol·licituds d’informació, els suggeriments i les reclamacions de les persones interessades per a la seva gestió i resolució;
- Mantenir-lo informat, bé per mitjans electrònics o dispositius mòbils de qualsevol informació que poguessin resultar del seu interès;
- Gestionar l’enviament de la Newsletter als usuaris que s’hi subscriguin;
- En cas d’enviament de candidatures espontànies a través de CV, eventuals processos de selecció.
La Base Jurídica
Tècnicament, per Base Jurídica s’identifica com l’habilitació que ens empara en el tractament de dades personals dels nostres usuaris. Exemple: si un usuari decideix sol·licitar determinats serveis a través de la nostra web, la base jurídica del tractament de les seves dades personals serà, evidentment, el contracte (encara que no sigui necessàriament a títol onerós, és a dir, de pagament). Mitjançant un contracte, PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U. gestionarà la preparació del que sol·licita, el lliurament, els horaris, etc.
En altres casos, la base jurídica que habilita el tractament de les dades personals de lusuari serà el consentimiento del propi usuari. Aquest és el cas del tractament de les dades dels usuaris interessats en els nostres serveis, promocions, newsletter, etc.
L’usuari pot trobar el resum de les bases jurídiques que emparen el tractament de les diferents dades a la part inicial d’aquest apartat.
En cas de dubtes, com sempre, podeu contactar directament amb nosaltres, a través d’un simple email: dpo@personasyciudad.es.
Retirada del Consentiment
En els casos en què la base jurídica del tractament de les dades personals dels nostres usuaris hagi estat el consentiment, el consentiment podrà ser retirat en qualsevol moment i de la manera més senzilla. Si va ser fàcil enviar-nos el consentiment via formulari o mitjançant un correu electrònic o click, serà igualment fàcil retirar el seu consentiment, mitjançant la mateixa via: un correu electrònic dirigit a dpo@personasyciudad.es.
La retirada del consentiment, òbviament, no pot tenir efectes retroactius i entrarà en vigor en el mateix moment en què l’usuari ens farà arribar la seva voluntat de no consentir al tractament de les seves dades.
Termini de Conservació
Aquí indicarem per quant de temps és intenció de PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U. guardar les dades personals dels usuaris dels nostres serveis en línia. Un resum dels Terminis de Conservació està exposat a l’esquema que encapçala aquest apartat.
No hi ha un termini de conservació uniforme, perquè els tractaments i les finalitats són diferents i variades. En tot cas, l’entitat sempre seguirà les regles següents:
- Per a dades contractuals: el termini, en aquest cas, és marcat per la legislació aplicable en matèria. Generalment, l’entitat guardarà les dades de l’usuari fins a la prescripció eventual de les accions de responsabilitat contractual (generalment, deu anys);
- Per a dades de contacte: el termini serà de 5 años, comptats des de la darrera interacció entre l’usuari i l’entitat. Exemple: si l’usuari sol·licita informació sobre els serveis i productes de l’entitat i se subscriu a la newsletter, l’entitat guardarà les dades fins que l’usuari sol·liciti la baixa de la newsletter, bloquejant les dades per destruir-les un cop transcorregut el termini abans esmentat, per a la responsabilitat contractual.
També en aquest cas, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres, per conèixer els detalls de la nostra política de retenció de dades personals.
Decisions Automatitzades
Per “Decisions Automatitzades” s’entenen aquelles decisions preses per part del Responsable del Tractament, sense la intervenció humana i basades en dades personals aportades per l’usuari, bé manualment (per exemple, omplint un formulari), bé a través de l’estudi dels seus hàbits de navegació.
PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U. informa que no pren cap decisió automatitzada, a través de l’anàlisi de navegació dels seus usuaris, tant de la web com dels perfils de les xarxes socials.
Destinataris de la Informació
PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U. en cap cas no cedeix les dades dels usuaris de la Web i dels seus perfils de xarxes socials a cap empresa. L’entitat podrà comptar, puntualment, amb col·laboradors externs, aquestes relacions estan emparades sempre a través d’un contracte d’Encàrrec del Tractament.
Drets dels Interessats
PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U. informa sobre els drets que assisteixen els interessats. Com sempre, en cas de dubtes, podeu consultar amb nosaltres, a través d’un simple email: dpo@personasyciudad.es.
Dret d’accés: l’usuari pot sol·licitar a l’entitat conèixer quina informació té aquest, tant pel que fa a la seva relació en línia com, eventualment, la seva relació off line. Per exemple, l’usuari pot sol·licitar accedir a les dades de la vostra inscripció a una newsletter. En tot cas, l’entitat sol·licitarà acreditar la identitat del sol·licitant, en funció de la importància de les dades a què es requereix accedir. Més concretament, l’usuari té dret a conèixer:
- Les finalitats dels tractaments de les dades personals;
- Les categories de dades incloses en els tractaments;
- Els eventuals destinataris/cessionaris de dades;
- Els terminis de conservació;
- L’existència d’un dret a presentar una reclamació davant l’autoritat de control (l’Agència Espanyola de Protecció de Dades);
Dret de rectificació: en el cas en què l’entitat hagués anotat erròniament algunes dades o també en els casos en què l’usuari canviés totalment o parcialment les seves dades (per exemple, canviés de correu electrònic on voler rebre la nostra informació), només ens haurà d’enviar un email, manifestant quines dades vol rectificar i com.
Dret de supressió: en aquest cas, linteressat podrà exercir el denominat “Dret a l’Oblit”. L’entitat, una vegada expirats els terminis legalment previstos per a la conservació de les diferents dades que es posseeixen de l’interessat, procedirà a eliminar-les definitivament. En tot cas, mentre no expirin els terminis esmentats, les dades objecte d’aquesta sol·licitud seran bloquejades i no utilitzades de cap manera, més enllà de la seva mera conservació.
Dret de limitació del tractament: l’interessat podrà sol·licitar que es limiti el tractament de les seves dades en els casos següents:
- Quan es discuteixi sobre l’exactitud de les dades del mateix interessat;
- Quan el tractament sigui il·lícit;
- Quan l’entitat ja no necessiti les dades per al compliment de les finalitats per a les quals, en el seu moment, es van demanar les dades;
- Mentre es verifiqui la prevalença de linterès legítim de lentitat, per a lús de dades.
Dret a la portabilitat: l’interessat pot sol·licitar una còpia de les vostres dades, en un format estructurat, d’ús comú i lectura mecànica. Aquesta còpia pot ser enviada directament a l’interessat oa qui esculli, sempre que aquesta possibilitat sigui tècnicament possible.
Dret d’oposició: l’interessat pot sol·licitar que l’entitat faci tractaments de les vostres dades, basant-se en l’interès legítim de l’entitat. De la mateixa manera, podrà exercir aquest dret oposant-se al tractament per a fins de màrqueting directe i elaboració de perfils.
Dret a no ser sotmès a decisions automatitzades: en el cas que l’entitat realitzi aquest tipus d’activitats (prendre decisions automatitzades, que afectaran d’alguna manera els drets o interessos, de l’interessat, sense que es faci intervenció humana), l’interessat podrà sol·licitar, en qualsevol moment, no ser sotmesos a aquestes pràctiques.
Normes de Tancament
Els usuaris d’aquesta web entenen que tota la informació aportada a través de xarxes socials (post, mencions, comentaris, links, xat, vídeos, fotos, etc.) poden ser públics i, com a tals, utilitzats per tercers sobre els quals l’entitat no té possibilitats tècniques de restricció. Aquests tercers, sense autorització de PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U., poden utilitzar aquestes dades publicades pels usuaris, amb fins no directament relacionats amb els interessos de l’empresa, sense que, per això, se’n derivi autorització, concessió, consentiment o mer coneixement d’aquests fets. Per tant, els usuaris han de ser conscients d‟aquest fet, connatural al‟ús de la informació publicada a través de les Xarxes Socials.
Totes les opinions i, en general, la informació publicada pels usuaris només representa l’opinió de qui l’aporta i no indiquen cap participació per part de la nostra empresa.
Pel que fa a la identificació dels usuaris que enllacen, comenten o fan post i aportacions (textos, vídeo, fotos, etc.) per part de les empreses gestores i titulars de les plataformes anomenades “Xarxes Socials”, l’entitat no pot assegurar el respecte de la legislació vigent en cada moment en matèria de protecció de dades i remet als usuaris a les Polítiques de Privadesa.
Pel que fa als continguts publicats als espais de Xarxes Socials utilitzats per PERSONAS Y CIUDAD, S.A.U., es remet als usuaris a seguir les normes expressades anteriorment.
Dades de contacte del Delegat de Protecció de Dades: dpo@personasyciudad.es.